Bigarren egun hau lehenengo bezalaxe gertatu da, Hirvonek eta Latvala azkarrenak izan dira, Loebek bere atzetik zebilen. Loebek badaki ez du inolako arriskurik jasan behar Mundiala irabazi nahi badu, horrexegatik ez du Ford erritmoa hartu eta hirugarren postuarekin konformatu da.
Esan behar da Konstruktoreen txapelketa oso txarto jarri zaio Citroen escuderiare, Dani Sordoren aberiarengatik, azkenean bueltatu da karrerara baina ez du puntuaziorik jasango, eta esan dugunez Forda buruzagi azken rally honetan. Eta ere aipatu behar da Japoniako rallya Munduko txapelketaren azken rallya da, eta noski oso garrantzitsua zeren eta Ford oso ondo kokatu da doblete bat lortzeko (Mundiala irabazi eta Konstruktoreen txapelketa ere) baina oraindik citroenek lortu ahal du biak ere, baina hori egiteko aprobetxatu behar dute geratzen diren probak Fordeko gidariei gainditzeko.
Ere oso aipagrria da Nola Bigarren eguna amaitu opndoren, gidari guztiak kritikatu dute eguraldiaren kondizioengatik,: euria, hotz izugarria, izotza errpedieetan,etabar…esaten dute ezin dutela bere kotxeak ondo manejatu eta zenbait momentuetan arazo Larica jasan dituzte.
Klasifikazio generala horrela geratu da:
1.- M. Hirvonnen
2.- J. Latvala a 15,5 segundos
3.- S. Loeb a 53,5
4.- C. Atkinson a 2:26,0
5.- M. Wilson 4:31,6
6.- T. Gardemeister 4:38,5
7.- P. Gunnar Andersson 5:11,8
8.- F. Villagra 9:59,6
---------------------------------------------------------------------------------------------
No hay comentarios:
Publicar un comentario